Град Лозница, заједно са општинама Крупањ, Љубовија и Мали Зворник представио је своје туристичке потенцијале и производе у оквиру простора регије Подриње у Хали 4 Београдског сајма.
ТОГ Лознице је представила потпуно нов визуелни идентитет својих промотивних материјала. Урађена су нова издања Туристичких водича на српском (ћирилично и латинично), енглеском, немачком, руском и кинеском језику, као и први пут издање на француском језику.
Представили смо нови свеобухватни Календар манифестација Лозница 2020, двојезични, српско-енглески.
Наше представљање је било мултимедијално. Премијерно је приказан нови промо филм ЛОЗНИЦА на великом лед екрану на ком су посетиоци могли да погледају и наше анимације Лозница и ЛилаЛо, као и нови промо видео фестивала ЛилаЛо.
Велику пажњу посетилаца привукла је маскота ЛИЛА која је пролазницима делила промо сувенире, мале лиле, и флајере са најавом трећег фестивала ЛилаЛо (10-12. јул 2020. год).
Публика је уживала у сценском наступу Театра Мимарт и музичким наступима квартета Увертира и оркестра Вожд на нашем штанду.
Организовали смо наградну игру за посетиоце, сваког дана у 16 часова је било извлачење вредних награда.
Сајамски наступ ТОГ Лознице је прошао веома запажено и забележен је од стране бројних локалних и националних медија.
Угостили смо наше сараднике, уважене госте, новинаре, менаџере, естрадне уметнике, остварили нове пословне контакте и уприличили бројне пословне састанке.
Фото: Александар Стојановић и Рајко Каришић